Darmowa dostawa od 400 zł

Zwroty i reklamacje

Dokładam wszelkich starań, żebyś była zadowolona z zakupów w CAROLINE. Jeżeli jednak chcesz dokonać zwrotu, zgodnie z prawem możesz odesłać produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Masz również prawo do złożenia reklamacji, jeżeli stwierdzisz, że otrzymany produkt jest uszkodzony lub niezgodny z umową. Szczegóły czekają na Ciebie w zakładce „Regulamin”.

Jak dokonać zwrotu?

1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia (możesz go również pobrać tutaj: formularz zwrotu). Pamiętaj, że na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki.

2. Spakuj starannie zwracany produkt (nieużywany i czysty, z nienaruszonymi metkami!) razem z formularzem zwrotu.

3. Odeślij zwracany produkt na swój koszt na adres sklepu:

CAROLINE

ul. Narutowicza 62 lok. 13

97-300 Piotrków Trybunalski

Zwrotu pieniędzy dokonam niezwłocznie po otrzymaniu paczki ze zwracanym produktem, nie później niż w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, tą samą drogą, którą dokonałaś płatności.

Uwaga! Nie przyjmuję zwrotów za pobraniem ani do Paczkomatu. Koszt zwrotu jest po Twojej stronie.

 

Jak złożyć reklamację?

1. Wypełnij formularz reklamacji. Możesz pobrać go tutaj: formularz reklamacji.

2. Spakuj starannie reklamowany produkt razem z formularzem reklamacji.

3. Odeślij reklamowany produkt na swój koszt na adres sklepu:

CAROLINE

ul. Narutowicza 62 lok. 13

97-300 Piotrków Trybunalski

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przeze mnie paczki z reklamowanym produktem.

Uwaga! Nie przyjmuję zwrotów za pobraniem ani do Paczkomatu. Koszt zwrotu jest po Twojej stronie.

 

Reklamacji nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne, takie jak rozprucia, przetarcia czy odbarwienia

  • uszkodzenia powstałe w wyniku niedostosowania się do przepisu prania

  • uszkodzenia wynikające ze złej konserwacji produktu